PROGRAM
1. Izvršavanje obaveza posrednika u delu sačinjavanja Godišnjeg izveštaja i Upitnika:
- Šta posrednici moraju da sačine i dostave nadležnim organima?
- Popunjavanje godišnjeg upitnika i samoprovera
- Izbegnite greške kako ne biste bili predmet kontrole Tržišne inspekcije
- Program godišnjeg stručnog usavršavanja
- Primena indikatora
- Izveštavanje o sumnjivim transakcijama, i još mnogo toga…
predavač: Verica Simić - tržišni inspektor
2. Digitalizacija dokumentacije i E-arhiv
- Novine koje donosi Pravilnik o obrascu arhivske knjige
- Kako da digitalizujete papirni dokument?
- Šta je elektronski pečat, a šta vremenski žig?
- Da li morate da koristite aplikaciju eArhiv?
- Delovodna knjiga u elektronskom obliku
- Elektronske pisarnice
- Lista kategorija dokumenata
- Rokovi čuvanja dokumentacije
- Informaciona bezbednost podataka...
predavač: Nataša Panić – konsultant sa višegodišnjim iskustvom u radu u jednom od šest registrovanih sertifikaconih tela R.Srbije
VREME I MESTO ODRŽAVANJA
4.4.2024. god. (četvrtak), od 11:00 do 16:00 časova, Hotel Crystal, Internacionalnih brigada 9, Beograd
* U toku predavanja predviđena je pauza sa Premium paketom hrane i pića.
KOTIZACIJA
- za naše klijente: 5.000 din. (+PDV)
- za sve ostale: 10.000 din. (+PDV)
* Organizator zadržava pravo otkazivanja seminara/kursa/stručne edukacije ukoliko broj prijavljenih učesnika bude nedovoljan.
U tom slučaju, organizator je u obavezi da obavesti učesnike o otkazivanju seminara/kursa/stručne edukacije, u pisanoj formi putem e-mail-a, i to, najkasnije u roku od dva dana pre početka seminara/kursa/stručne edukacije.
Loznička 2, 11000 Beograd