Seminar - Arhiviranje i digitalizacija dokumentacije

ELEKTRONSKA PRIJAVA

POZIV ZA PRIJAVU NA JEDNODNEVNI

 SEMINAR

 ARHIVIRANJE I DIGITALIZACIJA DOKUMENTACIJE

 ZAKONSKA REGULATIVA RAZVOJA ARHIVSKIH TEHNOLOGIJA

 (za javni sektor i privredu)


Seminar je jednodnevni, a zbog velikog interesovanja, obezbedili smo Vam dva termina:

- ponedeljak, 26.2.2024. god. od 11 časova

- sreda, 6.3.2024. god. od 11 časova

 

Nova i usaglašena zakonska regulativa od 1.1.2024. god. u oblasti arhiviranja poslovne dokumentacije podrazumeva ozbiljne promene u skladu sa aktuelnim procesom digitalizacije.

1. Šta donosi nova Uredba o jedinstvenim tehničko-tehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku?

2. Novine koje donosi Pravilnik o obrascu arhivske knjige

3. Kako da digitalizujete papirni dokument?

4. Šta je elektronski pečat, a šta vremenski žig?

5. Da li morate da koristite aplikaciju eArhiv?

6. Delovodna knjiga u elektronskom obliku

7. Elektronske pisarnice

8. Lista kategorija dokumenata

9. Rokovi čuvanja dokumentacije

10. Informaciona bezbednost podataka...

 

Kod nas možete dobiti kompletnu edukaciju iz oblasti kancelarijskog poslovanja i obaveza vođenja poslovnih evidencija, kao i dostavljanja istih u skladu sa digitalnim razvojem.

 

Predavač:

Nataša Panić – diplomirani ekonomista, konsultant sa višegodišnjim iskustvom u radu u jednom od 6 registrovanih sertifikacionih tela R.Srbije, sa širokim znanjem iz oblasti računovodstva i revizije, i višegodišnjim radom na razvoju softverskih aplikacija i implementaciji računovodstvenih softverskih rešenja kod subjekata javnog sektora, BI za ISIB, SPIRI, eFakture (ePismonoša) nadogradnja finansijskih softvera i prilagođavanje ka ISIB i SPIRI sistemima, sa iskustvom u finansijskoj i pravnoj edukaciji na projektima Finansijskog upravljanja i kontrole.

 

Učesnicima edukacije su obezbeđeni:

pored ličnog prisustva, mogućnost praćenja i on-line, putem „Zoom“ aplikacije,

• sertifikat o završenoj edukaciji,

• radni materijal u elektronskom obliku,

• savremeno opremljen radni prostor.

 

• Cena edukacije iznosi 15.000 din. (+PDV).

Za drugog i svakog narednog učesnika iz iste organizacije / kompanije, odobravamo popust od 20%.

ELEKTRONSKA PRIJAVA

* Organizator zadržava pravo otkazivanja seminara/kursa/stručne edukacije ukoliko broj prijavljenih učesnika bude nedovoljan.

U tom slučaju, organizator je u obavezi da obavesti učesnike o otkazivanju seminara/kursa/stručne edukacije, u pisanoj formi putem e-mail-a, i to, najkasnije u roku od dva dana pre početka seminara/kursa/stručne edukacije.

 

KONTAKT PODACI

Loznička 2, 11000 Beograd


+381 11 244 34 01


+381 11 244 91 46


info@rezon.rs


facebook


twitter


instagram



Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.