Postupanje sa izdatim e-fakturama koje su na SEF-u završile u statusu „Greška prilikom slanja“

09.05.2025

Ministarstvo finansija je uputilo (8.5.2025. god.) obaveštenje korisnicima SEF-a, da je primećeno da je izvestan broj elektronskih faktura izdatih 7. maja završio u statusu „Greška prilikom slanja („Sending mistake“).

Kako bi se navedene e-fakture poslale primaocima, potrebno je postupiti na sledeći način:
1. Korisnici koji pristupaju Sistemu elektronskih faktura preko korisničkog interfejsa imaju mogućnost ili otkazivanja elektronske fakture u navedenom statusu, a zatim izdavanja nove elektronske fakture, pri čemu je moguće iskoristiti isti broj elektronske fakture ili ponovnog slanja elektronske fakture („Resend“);
2. Korisnici koji pristupaju Sistemu elektronskih faktura preko API servisa, neophodno je da prvo otkažu („Cancel“), elektronsku fakturu i nakon toga istu ponovo da pošalju.

Za tehničku podršku i pomoć možete se obratiti Kontakt centru MF putem elektronske pošte na podrskaefaktura@mfin.gov.rs



Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.