Uputstvo za proveru usaglašenosti odluka o budžetu lokalnih vlasti sa uputstvom za izradu odluke o budžetu lokalnih vlasti

20.03.2023

Na osnovu člana 15. stav 4. Zakona o državnoj upravi („Sl. glasnik RS“, br. 79/05, 101/07, 95/10, 99/14, 30/18-dr.zak. i 47/18), i člana 36a stav 3. Zakona o budžetskom sistemu („Sl. glasnik RS“, br. 54/09, 73/10, 101/10, 101/11, 93/12, 62/13, 63/13-ispr., 108/13, 142/14, 68/15-dr.zak., 103/15, 99/16, 113/17, 95/18, 31/19, 72/19, 149/20 i 118/21), ministar finansija je doneo Uputstvo za proveru usaglašenosti odluka o budžetu lokalnih vlasti sa uputstvom za izradu odluke o budžetu lokalnih vlasti.

Ovim uputstvom bliže se određuje postupak provere usaglašenosti donetih odluka o budžetu lokalnih vlasti sa smernicama iz Uputstva za izradu odluke o budžetu lokalnih vlasti koje Ministarstvo finansija dostavlja lokalnim vlastima (u daljem tekstu: Uputstvo).

Ministarstvo finansija sprovodi postupak provere usaglašenosti odluka o budžetu lokalnih vlasti sa smernicama iz Uputstva, na osnovu podataka iz usvojenih odluka o budžetu lokalnih vlasti, kao i podataka unetih u Informacioni sistem za praćenje, kontrolu i izveštavanje o izvršenju budžeta jedinica lokalnih samouprava koji funkcioniše u okviru Uprave za trezor (u daljem tekstu: ISIB JLS AP).

 

Uputstvo za proveru usaglašenosti odluka o budžetu lokalnih vlasti sa uputstvom za izradu odluke o budžetu lokalnih vlasti prenosimo u celosti i na našem sajtu: PripremaZavrsnogRacuna.rs u odeljku za budžetske korisnike.

Takođe, o predmetnom Uputstvu pišemo i u WEB izdanju časopisa "Računovodstvo i porezi", br. 210/2 (17.3.2023. god.).

 


Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.