Seminar - Digitalizacija za posrednike u prometu nepokretnostima

ELEKTRONSKA PRIJAVA

SEMINAR

 DIGITALIZACIJA ZA POSREDNIKE U PROMETU NEPOKRETNOSTIMA

Seminar je jednodnevni, a održava se u terminu:
utorak,
28.5.2024. god. od 11 časova
Edukativni centar, Rezon Media Grup, Loznička 2

 

Uspešnost prometa nepokretnosti, skoro u celosti zavisi od validnosti dokumenata koji se obrađuju.
Nova i usaglašena zakonska regulativa od 1.1.2024. god. u oblasti arhiviranja poslovne dokumentacije podrazumeva promene u skladu sa aktuelnim procesom digitalizacije.

U procesu digitalizacije, naučite:

1. Šta su ORIGINALI a šta KOPIJE dokumenata, jer samo tako možete biti sigurni u sudsku dokazivost istog

2. Šta donosi nova Uredba o jedinstvenim tehničko-tehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku?

3. Novine koje donosi Pravilnik o obrascu arhivske knjige

4. Kako da digitalizujete papirni dokument i kvalifikovano dostavite?

5. Po kojim standardima se čuva papirna dokumentacija, a po kojim digitalna?

6. Rokovi čuvanja dokumentacije

7. Šta je elektronski pečat, a šta vremenski žig?

8. Kada i pod kojim uslovima se koriste sertifikati, pečati i vremenski žigovi?

9. Da li morate da koristite aplikaciju eArhiv?

10. Kada se dokumenta sa TRAJNIM rokom čuvanja, isporučuju eARHIVU?

11. Da li softver može rešiti sve poslovne procese vezane za digitalizaciju?

12. Delovodna knjiga u elektronskom obliku

13. Elektronske pisarnice

14. Lista kategorija dokumenata u prometu nepokretnosti sa rokovima čuvanja

15. Informaciona bezbednost podataka...

 

Kod nas možete dobiti kompletnu edukaciju iz oblasti kancelarijskog poslovanja i obaveza vođenja poslovnih evidencija, kao i dostavljanja istih u skladu sa digitalnim razvojem.

PREDAVAČ

Nataša Panić – diplomirani ekonomista, konsultant sa višegodišnjim iskustvom u radu u jednom od 6 registrovanih sertifikacionih tela R.Srbije, sa širokim znanjem iz oblasti računovodstva i revizije, i višegodišnjim radom na razvoju softverskih aplikacija i implementaciji računovodstvenih softverskih rešenja kod subjekata javnog sektora, BI za ISIB, SPIRI, eFakture (ePismonoša) nadogradnja finansijskih softvera i prilagođavanje ka ISIB i SPIRI sistemima, sa iskustvom u finansijskoj i pravnoj edukaciji na projektima Finansijskog upravljanja i kontrole.

UČESNICIMA EDUKACIJE SU OBEZBEĐENI

  • pored ličnog prisustva, mogućnost praćenja i online, putem „Zoom“ aplikacije,
  • sertifikat o završenoj edukaciji,
  • radni materijal u elektronskom obliku,
  • savremeno opremljen radni prostor.

KOTIZACIJA

Cena edukacije iznosi 15.000 din. (+PDV).

Za drugog i svakog narednog učesnika iz iste organizacije / kompanije, odobravamo popust od 20%.

ELEKTRONSKA PRIJAVA

* Organizator zadržava pravo otkazivanja seminara/kursa/stručne edukacije ukoliko broj prijavljenih učesnika bude nedovoljan.

U tom slučaju, organizator je u obavezi da obavesti učesnike o otkazivanju seminara/kursa/stručne edukacije, u pisanoj formi putem e-mail-a, i to, najkasnije u roku od dva dana pre početka seminara/kursa/stručne edukacije.

 

KONTAKT PODACI

Loznička 2, 11000 Beograd


+381 11 244 34 01


+381 11 244 91 46


info@rezon.rs


facebook


twitter


instagram



Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.