Stručna edukacija - Rodno odgovorno budžetiranje

ELEKTRONSKA PRIJAVA

NOVA STRUČNA EDUKACIJA

 Rodno odgovorno budžetiranje

 

Rodno odgovorno budžetiranje je definisano Zakonom o budžetskom sistemu, član 2. stav 58v, koji ROB opisuje kao - uvođenje principa rodne ravnopravnosti u budžetski proces, što podrazumeva rodnu analizu budžeta i restrukturiranje prihoda i rashoda sa ciljem unapređenja rodne ravnopravnosti.

Za 2023. godinu utvrđena je lista od 51 korisnika javnih sredstava koji su u obavezi da u 2023. primenjuju principe rodne ravnopravnosti pri budžetskom planiranju.

Za 2024. godinu ova obaveza se proširuje i na lokalnu samoupravu (opštine).

 

Prateći kompleksnu zakonsku regulativu koja reguliše ovu oblast, sve smernice i uputstva u okvirima nacionalne strategije, korisnici javnih sredstava se obavezuju da sprovedu:

- rodnu analizu,

- formulišu jasan cilj unapređenja rodne ravnopravnosti,

- programsku aktivnost u okviru programa koja će doprineti realizaciji cilja,

- praćenje indikatora.

Koraci ovih smernica obuhvataju različite tipove korisnika javnih sredstava, ali se suštinski odnose na SVE učesnike procesa Budžetskog planiranja, posredno ili neposredno.

Lista korisnika javnih sredstava koji su dužni da u 2023. god. primenjuju principe ROB-a:

1        Narodna skupština RS

2        Ministarstvo finansija

3        Ministarstvo spoljnih poslova

4        Ministarstvo odbrane

5        Ministarstvo drzavne uprave i lokalne samouprave

6        Ministarstvo unutrasnjih poslova

7        Ministarstvo privrede

8        Ministarstvo gradjevinarstva, saobracaja i infrastrukture

9        Ministarstvo pravde

10       Ministarstvo poljoprivrede, sumarstva i vodoprivrede

11       Ministarstvo prosvete, nauke i tehnoloskog razvoja

12       Ministarstvo zdravlja

13       Ministarstvo rudarstva i energetike

14       Ministarstvo kulture i informisanja

15       Ministarstvo za rad, zaposljavanje, boracka i socijalna pitanja

16       Ministarstvo omladine i sporta

17       Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija

18       Ministarstvo zastite zivotne sredine

19       Ministarstvo za evropske integracije

20       Republicki sekretarijat za javne politike

21       Republicki zavod za statistiku

22       Srpska akademija nauka i umetnosti

23       Komesarijat za izbeglice i migracije

24       Kancelarija za Kosovo i Metohiju

25       Kancelarija za upravljanje javnim finansijama

26       Generalni sekretarijat Vlade

27       Kancelarija za saradnju sa medijima

28       Fiskalni savet

29       Zastitnik gradjana

30       Poverenik za informacije od javnog znacaja i zastitu podataka o licnosti

31       Poverenik za zastitu ravnopravnosti

32       Visoki savet sudstva

33       Drzavno vece tuzilaca

34       Drzavna revizorska institucija

35       Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu

36       Zavod za intelektualnu svojinu

37       Kancelarija za javne nabavke

38       Republicki sekretarijat za zakonodavstvo

39       Ustavni sud

40       Republicki geodetski zavod

41       Zavod za socijalno osiguranje

42       Agencija za sprecavanje korupcije

43       Republicka agencija za mirno resavanje radnih sporova

44       Republicka komisija za zastitu prava u postupcima javnih nabavki

45       Nacionalna akademija za javnu upravu

46       Ministarstvo za ljudska i manjinska prava i drustveni dijalog

47       Ministarstvo za brigu o porodici i demografiji

48       Ministarstvo za brigu o selu

49       Sluzba za upravljanje kadrovima

50       Pravosudna akademija

51       Uprava za agrarna plaćanja

 

Predavač: Nataša Panić – stručna saradnica sa višegodišnjim iskustvom i radom na razvoju softverskih aplikacija i implementaciji računovodstvenih softverskih rešenja kod subjekata javnog sektora, BI za ISIB, SPIRI, eFakture, prilagođavanje ka ISIB i SPIRI sistemima, i dr.


Termin održavanja:

 

utorak, 27.2.2024. god. sa početkom u 11 časova.

 

 

Učesnicima edukacije su obezbeđeni:

pored ličnog prisustva, mogućnost praćenja i on-line, putem „Zoom“ aplikacije,

• sertifikat o završenoj edukaciji,

• radni materijal u elektronskom obliku,

• savremeno opremljen radni prostor.

 

Cena edukacije za sve učesnike iznosi 20.000 din. (+PDV).

Za drugog i svakog narednog učesnika iz iste organizacije, odobravamo popust od 20%.

 

ELEKTRONSKA PRIJAVA

* Organizator zadržava pravo otkazivanja seminara/kursa/stručne edukacije ukoliko broj prijavljenih učesnika bude nedovoljan.

U tom slučaju, organizator je u obavezi da obavesti učesnike o otkazivanju seminara/kursa/stručne edukacije, u pisanoj formi putem e-mail-a, i to, najkasnije u roku od dva dana pre početka seminara/kursa/stručne edukacije.

 

KONTAKT PODACI

Loznička 2, 11000 Beograd


+381 11 244 34 01


+381 11 244 91 46


info@rezon.rs


facebook


twitter


instagram



Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.