Postupanje sa e-fakturama koje završe u statusu „Greška prilikom slanja“ („Sending mistake“)

07.11.2023

Prilikom rada u SEF-u, može se desiti da neke izdate elektronske fakture završe u statusu „Greška prilikom slanja“ („Sending mistake“).

Kako bi takve e-fakture bile valjano izdate primaocima, Ministarstvo finansija je (6.11.2023. god.) objasnilo da je potrebno je postupiti na sledeći način:

1. U slučaju kada navedene elektronske fakture nije potrebno registrovati u Centralni registar faktura (CRF), korisnici koji pristupaju sistemu elektronskih faktura preko korisničkog interfejsa imaju mogućnost ponovnog slanja elektronske fakture („Resend“). U slučaju kada je obavezu potrebno registrovati u CRF i kada je dokument ostao u statusu „Greška prilikom slanja“ („Sending mistake“) na SEF-u, a obaveza je uspešno registrovana u CRF-u, potrebno je otkazati dokument, zatim izdati novi;

2. Ukoliko SEF-u pristupate putem API servisa, neophodno je otkazati („Cancel“), zatim ponovo poslati („Resend“) dokument.

 


Ovaj sajt koristi "kolačiće" kako bi se obezbedilo bolje korisničko iskustvo. Ako želite da blokirate "kolačiće", molimo podesite svoj pretraživač.